Koncepce CRM - moderního nástroje dialogu firmy se zákazníkem – Ing. Martin Fous
Ing. Martin Fous
Bachelor's thesis
Koncepce CRM - moderního nástroje dialogu firmy se zákazníkem
The concept of CRM - a modern tool dialogue with the customer company
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá komplexním systémem procesů pro řízení vztahů se zákazníky. Popisuje jak současný model řízení vztahů se zákazníky ve firmě, tak dílčí procesy, které pomáhají udržovat dlouhodobou spokojenost a loajalitu zákazníků. Konkrétně je v této práci popsán moderní přístup k řízení vztahů se zákazníky, principy účetních a ekonomických odhadů rentability vztahů, přístupy k vyhodnocování …moreAbstract:
This bachelor thesis discusses complex systems used in customer relationship management (CRM). It describes the present model of customer relationship management as well as partial CRM processes used to maintain long-term customer loyalty and satisfaction. Furthermore, the thesis elaborates on topics including modern approach to CRM, underlying principles of accounting and economical profitability …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 3. 2013
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/i9spf/
Thesis defence
- Date of defence: 4. 6. 2013
- Supervisor: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Reader: Ing. Miloslav Šašek
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Samuel Trstenský -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Max Vagner -
Výzkum efektivnosti procesů řízení vztahů se zákazníky v současném konkurenčním prostředí maloobchodních řetězců se značkovou kosmetikou se zaměřením na stabilizaci pozice společnosti
František Řiský -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Valeriya Sementsova -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Milena Osipova -
Řízení vztahu se zákazníky v oblasti realitních služeb
Michaela Kratochvilová -
Řízení vztahu se středně movitými klienty ve vybrané bance
Lucie Sobotková -
Řízení vztahu se zákazníkem ve společnosti ABC
Jana Sošková