Daniel Zrůst

Diplomová práce

Online marketing

Online Marketing
Anotace:
Cílem diplomové práce je zhodnotit pay per click online marketing jako vhodný marketingový nástroj pro podporu prodeje a distribuce vybraného produktu. Čtenář je seznámen se základními pojmy, metrikami a pravidly fungování pay per click kampaní. V obecné rovině je nastíněn i význam internetu na ekonomiku. V druhé polovině práce pak jsou tyto poznatky aplikovány prostřednictvím analýzy jednotlivých …více
Abstract:
The aim of this thesis is to evaluate pay per click marketing as suitable marketing tool for promotion and distribution of a given product. The paper describes basic vocabulary related to PPC advertising, common metrics, tools used by online marketers, and logic of running PPC campaigns. The paper also tries to quantify impact of Internet on economies. The second part applies the theory to analysis …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 9. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 2. 2015
  • Vedoucí: Jiří Zeman
  • Oponent: Alena Filipová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/44547

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod