Ekonomická analýza společnosti Heineken Česká republika, a.s. – Karel Lamač
Karel Lamač
Diplomová práce
Ekonomická analýza společnosti Heineken Česká republika, a.s.
Economic analysis of company Heineken Czech republic, a.s.
Anotace:
Cílem této diplomové práce je zhodnotit ekonomickou situaci společnosti Heineken Česká republika, a.s., za období 2007 - 2011. Teoretická část práce vymezuje teoretický základ nástrojů ekonomické analýzy, což zahrnuje PEST analýzu, Porterovu analýzu pěti konkurenčních sil, SWOT analýzu, horizontální a vertikální analýzu, bilanční pravidla, poměrovou analýzu, bonitní a bankrotní modely, ekonomický normál …víceAbstract:
The goal of this diploma thesis is to evaluate economic situation of Heineken Czech republic, a.s., for the period 2007 - 2011. Theoretical part of the thesis delineates a theoretical background of tools of economic analysis, which contains PEST analysis, Porter's five forces analysis, SWOT analysis, horizontal and vertical analysis, balance rules, ratio analysis, creditworthy and bankruptcy models …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 11. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/63858
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2013
- Vedoucí: Jiří Klečka
- Oponent: Libor Novotný
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/63858
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková -
Strategická analýza vnějšího prostředí konkrétního podniku s využitím Porterova modelu pěti sil.
Markéta Albrechtová -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Analýza lyžařského areálu jako podklad k rekonstrukci hotelu v lyžařském prostředí
Adam Klíma -
Strategická analýza a tvorba strategie
Markéta Žilková -
Analýza marketingových komunikačních nástrojů ve společnosti Hama s.r.o.
Tom Trepeš -
Zvýšení konkurenceschopnosti korporace MAPE FINANCE s.r.o.
Monika Bubílková -
Nový podnikatelský záměr podniku Apollo, s.r.o.
Tereza Kroužilová