Analýza spokojenosti zákazníků společnosti Kafe & Koblihy – Tereza Bečková
Tereza Bečková
Diplomová práce
Analýza spokojenosti zákazníků společnosti Kafe & Koblihy
Customer satisfaction analysis of Company Kafe & Kobliha
Anotace:
Cíly diplomové práce je především zjistit korelaci mezi jednotlivými faktory a celkovou spokojeností zákazníků zkoumaného subjektu a ověřit stanovené hypotézy, které se týkaly spokojenosti, segmentace zákazníků, ochoty doporučit podnik známým a přátelům a periodicitě návštěvnosti. Pro účely této práce byla získávána primární i sekundární data. Na základě hloubkového rozhovoru s majitelem kavárny byly …víceAbstract:
The primary aim of this thesis was to examine a correlation between individual factors and overall customer satisfaction of the examined subject and to verify the established hypotheses concerning satisfaction, segmentation of customers, willingness to recommend the company to friends and frequency of attendance. Both primary and secondary data were collected for the purposes of this thesis. Analyzed …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 3. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/71640
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 1. 2018
- Vedoucí: Radek Tahal
- Oponent: Helena Pěluchová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/71640
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Integration of Voice of Customer into Customer Experience Measurement
Lucie Šperková -
Spokojenost zákazníka vybraného podniku
Regina Dervišoska -
Spokojenost zákazníka v odvětví služeb
Veronika Masná -
Zákaznická spokojenost ve firmě RUMBURK KELLY s. r. o.
David Šafr -
Zákaznická spokojenost v online nakupování
Rosalie Ovesná -
Postoj zákazníků a zákaznická spokojenost s luxusními hotely ve Vietnamu
Thi Nga Vo -
Integration of Voice of Customer into Customer Experience Measurement
Lucie Šperková -
Customer experience v oblasti B2B marketingu
Vladimír Kurz