Postoje pedagogů k integraci dětí s mentální retardací do základní školy – Bc. Olga Holásková
Bc. Olga Holásková
Diplomová práce
Postoje pedagogů k integraci dětí s mentální retardací do základní školy
Anotace:
HOLÁSKOVÁ, O. Postoje pedagogů k integraci dětí s mentální retardací do základní školy. Diplomová práce. Pedagogická fakulta Masarykovy univerzity, 2006, 92 s. Diplomová práce je zaměřena na možnosti integrovaného vzdělávání a výchovy žáků s mentálním postižením a na názory a postoje pedagogů k integraci těchto žáků. Teoretická část se podrobně věnuje mentální retardaci, systému péče a vzdělávání a …víceAbstract:
HOLÁSKOVÁ, O. Educationalists attitudes to the integration of children with mental retardation into primary school. Thesis. Masaryk University Faculty of Education, 2006, 92 pg. The thesis is focused on the possibilities of mental handicapped pupils integrated upbringing and education and on educationalists opinions and attitudes to the integration of these pupils. The theoretical part deals in details …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 5. 2006
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/j55un/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 5. 2006
- Vedoucí: doc. PhDr. Mgr. Barbora Bazalová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Inclusion and Individual Education Plan from English Teachers’ Perspective
Anna Laslettová -
Rozvoj a vzdělávání: individuální vzdělávací plán zaměstnance
Van Nam Tran -
Individuální vzdělávací plán a jeho využití v praxi
Dominika NOVOTNÁ -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
„Individuální vzdělávací plán pro děti předškolního věku s narušenou komunikační schopností a jeho realizace.“
Miluše Rentová -
Individuální vzdělávací plán pro výuku anglického jazyka žáků s dyslexií
Anna Laslettová -
Pohled poradenských pracovníků speciálně pedagogického centra na individuální integraci žáků s lehkým a středně těžkým mentálním postižením do běžné základní školy
Eva Sekaninová -
Inclusion and Individual Education Plan from English Teachers’ Perspective
Anna Laslettová