SWOT analýza podnikatelského subjektu – Bc. Lukáš Ságl
Bc. Lukáš Ságl
Bakalářská práce
SWOT analýza podnikatelského subjektu
SWOT Analysis of Enterprise
Anotace:
Práce se zabývá analýzou podnikatelského subjektu Hubertka Louny z pohledu mikroprostředí a makroprostředí. Ověřuje, jak společnosti pracuje se stávajícími zákazníky a získává nové. Práce se dále zabývá silnými a slabými stránkami podnikatelského subjektu a zároveň i hrozbami a jeho příležitostmi. V závěru jsou uvedeny návrhy pro další rozvoj subjektu.Abstract:
This work deals with the analysis of the business subject Hubertek Louna from the point of view of the microenvironment and macroenvironment. It verifies how the company works with existing customers and acquires new ones. The work also deals with the strengths and weaknesses of the business entity as well as threats and opportunities. In the end, there are suggestions for further development of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2020
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/e0r2g/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2020
- Vedoucí: doc. Giuseppe Maiello, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Ilona Toufarová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane