Aktivity formy podpory prodeje konkrétní obchodní společnosti - na příkladu firmy VITANA – Ing. Lucie Vlachová
Ing. Lucie Vlachová
Bakalářská práce
Aktivity formy podpory prodeje konkrétní obchodní společnosti - na příkladu firmy VITANA
Activities in the Form of Sales Support of a Specific Business Company - for example VITANA
Anotace:
Abstrakt Bakalářská práce se zabývá podporou prodeje, jako významným prvkem komunikačního mixu, a zároveň i nedílnou součástí integrované marketingové komunikace. Teoretická část obsahuje historická východiska vzniku podpory prodeje, její aktuální význam, základní členění a další atributy s ní spojené. V praktické části se věnuji úspěšné společnosti Vitana, která ve velkém měřítku využívá nástroje …víceAbstract:
Abstract The bachelor thesis deals with sales promotions as significant elements of communication mix and at the same time it also deals with an unseparable part of integrated marketing communication. The theoretical part contains historical resources of sales promotion origination, its current significancy, essential division and other attributes connected with it. In its practical part I have focused …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/aqrn6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2010
- Vedoucí: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
- Oponent: Ing. Tereza Dvořáková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Sales Promotion as a tool of the Integrated Marketing Communication in the selected company (FMCG)
Shawky Gamal Shawky Hassan Rezk -
Integrated Marketing Communication within the Events Industry
Daryna Kosse -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Ulkar Aliyeva -
E-marketing in small and medium businesses
Dariia Kavanda -
Discovering the impact of value evolution in marketing communication strategies for Czech consumers. Artistray cosmetics.
Tereza Sedláková -
MARKETING COMMUNICATION MIX OF THE SELECTED REGION
Valeria Melynicsenko -
Online marketingová komunikace firmy
Michael Křetinský -
Taktické scénáře prodejní komunikace v podmínkách areálu mezinárodních letišť
Lucie Piedová