Škola jako faktor ovlivňující rozvoj čtenářské gramotnosti žáků 1. stupně – Mgr. Alexandra Sabolová
Mgr. Alexandra Sabolová
Master's thesis
Škola jako faktor ovlivňující rozvoj čtenářské gramotnosti žáků 1. stupně
School as a factor affecting the development of reading literacy of primary school pupils
Abstract:
Diplomová práce se zabývá tématem čtenářské gramotnosti. Detailně se věnuje faktorům, které ovlivňují její rozvoj, a to především škole. Práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část představuje základní dělení a pojmy spojené s tématem čtenářské gramotnosti včetně projektů na podporu rozvoje čtenářské gramotnosti realizovaných v České republice. Praktická část obsahuje výsledky mapování úrovně …moreAbstract:
The thesis deals with reading literacy. Detailed attention is paid to factors that affect its development, particularly school. The text is divided into two parts. Part one, theoretical, presents the classification and specialist terms related to the topic of reading literacy, including information about projects to support the development of reading literacy carried out in the Czech Republic. Part …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2022
Identifier:
https://is.muni.cz/th/e9w98/
Thesis defence
- Date of defence: 21. 6. 2022
- Supervisor: Mgr. Veronika Najvarová, Ph.D.
- Reader: doc. Mgr. Jiří Havel, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Primary Schools / Primary School Teacher Training
Theses on a related topic
-
Strategie matek při utváření čtenářských návyků u dětí
Silvie Matušková -
Factors affecting the level of debt in the US. The case of credit card market.
Artem Fedorov -
Využití metody The Question Formulation Technique k rozvoji počáteční čtenářské gramotnosti u žáků v primárním vzdělávání
Soňa Hýblová -
Možnosti rozvoje čtenářské gramotnosti u žáků s lehkým mentálním postižením na odborném učilišti
Jana Petlachová -
Využívané metody pro rozvoj čtenářské gramotnosti na prvním stupni základní školy
Monika JUŘÍČKOVÁ -
Čtenářská gramotnost žáků na primární škole s akcentem na vyučovací metody
Lenka HAWLICZKOVÁ -
Využití metod kritického myšlení při rozvoji informační gramotnosti ve výuce středoškolské matematiky
Klára Weiss -
Modernizace technik pro zvyšování finanční gramotnosti
Ondřej Božek