Bc. Mariya Manuilova

Bachelor's thesis

Využití metod direct marketingu v průmyslové společnosti Kazachstánu

Direct marketing methods in the industrial company in Kazakhstan
Abstract:
Bakalářská práce obsahuje analýzu přímého marketingu a prováděných aktivit ve společnosti KazPromKomplex, která realizuje svou činnost v Kazachstánu. Práce se zaměřuje na teoretický popis a analýzu odborných zdrojů pojednávajících o nástrojích přímého marketingu a na aplikaci nástrojů a médií v praxi. Cílem bakalářské práce je pomoci přehledů a analýz zaměřených na využití médií a nástrojů DM navrhnout …more
Abstract:
Bachelor thesis contains analysis of direct marketing and activities carried out at KazPromKomplex Company (Kazakhstan). The work focuses on the theoretical description and analysis of literature sources dedicated to direct marketing tools, and application of marketing tools and media in practice. The aim of the work to suggest new methods of marketing communication for increasing of sales of goods …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 26. 8. 2016
  • Supervisor: PhDr. Petr Váňa
  • Reader: Ing. Pavel Klička

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní