Marketingová komunikace Pizzerie E59 – Tomáš Laitner
Tomáš Laitner
Bakalářská práce
Marketingová komunikace Pizzerie E59
Anotace:
Hlavním cílem této bakalářské práce bude vytvořit kompletní marketingovou komunikaci Pizzerii E59 pomocí marketingového průzkumu. Teoretická část popisuje fungování Pizzerie E59, zaměřuje se na vymezení základních pojmů marketingové komunikace v restaurační oblasti. Praktická část se zaměřuje na zmapování konkurence, na získání potencionálních nových zákazníků a zároveň udržení stávajících zákazníků …víceAbstract:
The main aim of this Bachelor’s thesis it to create the complete marketing communication for the Pizzerie E59 by using the marketing research. Theoretic part describes the function of the Pizzerie E59. It focuses on the definition of the basic terms of the marketing communication in the hospitality area. Practical part focuses on mapping the concurence, acquiring the potential new customers and keeping …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 5. 2020
Identifikátor:
http://theses.cz/id/ad8vnu/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2020
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o.
Bakalářský studijní program:
Marketing a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses ad8vnu ad8vnu/4
26. 4. 2020