Tomáš Laitner

Bakalářská práce

Marketingová komunikace Pizzerie E59

Anotace:
Hlavním cílem této bakalářské práce bude vytvořit kompletní marketingovou komunikaci Pizzerii E59 pomocí marketingového průzkumu. Teoretická část popisuje fungování Pizzerie E59, zaměřuje se na vymezení základních pojmů marketingové komunikace v restaurační oblasti. Praktická část se zaměřuje na zmapování konkurence, na získání potencionálních nových zákazníků a zároveň udržení stávajících zákazníků …více
Abstract:
The main aim of this Bachelor’s thesis it to create the complete marketing communication for the Pizzerie E59 by using the marketing research. Theoretic part describes the function of the Pizzerie E59. It focuses on the definition of the basic terms of the marketing communication in the hospitality area. Practical part focuses on mapping the concurence, acquiring the potential new customers and keeping …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 5. 2020
Identifikátor: http://theses.cz/id/ad8vnu/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2020

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
 
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses ad8vnu ad8vnu/4
26. 4. 2020
Složky
Soubory
Mlynáriková, J.
17. 6. 2020
Malačka, L.
23. 5. 2020
Veselá, J.
26. 5. 2020
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.