Marketing internetového obchodu – Mgr. Bc. Adam Šilhan
Mgr. Bc. Adam Šilhan
Bakalářská práce
Marketing internetového obchodu
Internet shop marketing
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá internetovým marketingem se zaměřením na možnosti zvýšení návštěvnosti internetového obchodu. Teoretická část práce se zabývá marketingem a reklamou na internetu. Praktická část je věnována přípravě, provedení a vyhodnocení reklamní kampaně na internetovém obchodě s barevnými a crazy kontaktními čočkami BarevnéČočky.eu.Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to provide sufficient information regarding internet marketing and advertising on the internet with focus on means of increasing the traffic of and internet shop. The~first part will describe individual types of internet marketing and their use. Second part will contain a practical analysis of an internet shop selling coloured and "crazy" contact lenses (BarevnéČočky …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 7. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/xuto5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 9. 2011
- Vedoucí: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Ing. Jan Žák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Internetový marketing a PPC reklama ve vybrané firmě
Jakub Rákosník -
Internetový marketing v praxi
Erika Einšpieglová -
Internetový marketing vybraného subjektu
Tereza Gajanová -
Optimalizace webových stránek a internetový marketing
Martin Barták -
Internetový marketing a reklamní kampaň v kontextu herního průmyslu
Ondřej Hanuš