Mgr. Bc. Adam Šilhan

Bakalářská práce

Marketing internetového obchodu

Internet shop marketing
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá internetovým marketingem se zaměřením na možnosti zvýšení návštěvnosti internetového obchodu. Teoretická část práce se zabývá marketingem a reklamou na internetu. Praktická část je věnována přípravě, provedení a vyhodnocení reklamní kampaně na internetovém obchodě s barevnými a crazy kontaktními čočkami BarevnéČočky.eu.
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to provide sufficient information regarding internet marketing and advertising on the internet with focus on means of increasing the traffic of and internet shop. The~first part will describe individual types of internet marketing and their use. Second part will contain a practical analysis of an internet shop selling coloured and "crazy" contact lenses (BarevnéČočky …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 7. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 9. 2011
  • Vedoucí: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Ing. Jan Žák

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masarykova univerzita

Ekonomicko-správní fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management