Mgr. Bc. Adam Šilhan
Bachelor's thesis
Marketing internetového obchodu
Internet shop marketing
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá internetovým marketingem se zaměřením na možnosti zvýšení návštěvnosti internetového obchodu. Teoretická část práce se zabývá marketingem a reklamou na internetu. Praktická část je věnována přípravě, provedení a vyhodnocení reklamní kampaně na internetovém obchodě s barevnými a crazy kontaktními čočkami BarevnéČočky.eu.Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to provide sufficient information regarding internet marketing and advertising on the internet with focus on means of increasing the traffic of and internet shop. The~first part will describe individual types of internet marketing and their use. Second part will contain a practical analysis of an internet shop selling coloured and "crazy" contact lenses (BarevnéČočky …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 7. 2011
Identifier:
https://is.muni.cz/th/xuto5/
Thesis defence
- Date of defence: 6. 9. 2011
- Supervisor: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
- Reader: Mgr. Ing. Jan Žák
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / field:
Economy and Management / Management
Theses on a related topic
-
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Internetový marketing a PPC reklama ve vybrané firmě
Jakub Rákosník -
Internetový marketing v praxi
Erika Einšpieglová -
Internetový marketing vybraného subjektu
Tereza Gajanová -
Optimalizace webových stránek a internetový marketing
Martin Barták -
Internetový marketing a reklamní kampaň v kontextu herního průmyslu
Ondřej Hanuš