Bc. Jiří Wolf

Bakalářská práce

Marketingový plán vybraného restauračního podniku v Praze

Bussines plan for a selected restaurant in Prague
Anotace:
Tato Bakalářská práce vychází z obecných poznatků oboru Marketingová komunikace. Teoretická část demonstruje propojení se zvolenou tématikou restauračního zařízení. Praktická část pak připravuje exaktní marketingový plán pro konkrétní restaurační provozovnu, což je v plném souladu se zadáním této práce.
Abstract:
Bachelor’s Statement presented here comes from general knowledge of the Marketing Communication subject. Section containing theoretical knowledge demonstrates relationship and connection with chosen subject of the restaurant company. Operative section then shows and works out the exact, specific, and proper Marketing Plan for specific restaurant which is fully in synchronization with the submission …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2011
  • Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
  • Oponent: Mgr. Evžen Staněk

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní