Kaiqiang Yang
Bachelor's thesis
Tiktok business and CRM system
Tiktok business and CRM system
Abstract:
CRM systém je „systém řízení vztahů se zákazníky“. CRM systém je založen na správě zákaznických dat. Využívá informační vědu a technologie k automatizaci procesů, jako je prodej, zákaznický servis a marketing v terénu. použitý systém. CRM je založeno na „teorii vztahu se zákazníky jeden k jednomu“, což je proces pro podniky, jak zlepšit svou základní konkurenceschopnost, zlepšit své metody řízení a …moreAbstract:
The CRM system is the "customer relationship management system". The CRM system is based on the management of customer data. It uses information science and technology to automate processes such as sales, customer service, and field marketing. system used. CRM is based on "one-to-one customer relationship theory", which is a process for enterprises to improve their core competitiveness, improve their …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2022
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/bwrox/
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2022
- Supervisor: Ing. Miroslav Pavlák, Ph.D.
- Reader: Ing. Přemysl Písař, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Loajalita a hodnota zákazníků v e-commerce prostředí
Daniel Kvíčala -
Hodnota pro zákazníka ve vybraném podniku
Lenka Drahotová -
Hodnota zákazníka jako podklad pro segmentaci a targeting ve vybrané společnosti
Pavlína Kubů -
Přidaná hodnota pro zákazníka a její vazba na logistiku
Alena Schafferová -
Social CRM a nástroje Social CRM
JieOu Huang -
Analýza a srovnání Dynamics CRM 4.0 a 2011 s Dynamics CRM Online
Jan Štosek -
CRM and the Data Analysis in a Modern Marketing Approach
Shynar Beketova -
Optimalizace pracovních procesů během výpadku CRM a případný návrh nové struktury CRM
Soňa ANDRLOVÁ