Kaiqiang Yang
Bakalářská práce
Tiktok business and CRM system
Tiktok business and CRM system
Anotace:
CRM systém je „systém řízení vztahů se zákazníky“. CRM systém je založen na správě zákaznických dat. Využívá informační vědu a technologie k automatizaci procesů, jako je prodej, zákaznický servis a marketing v terénu. použitý systém. CRM je založeno na „teorii vztahu se zákazníky jeden k jednomu“, což je proces pro podniky, jak zlepšit svou základní konkurenceschopnost, zlepšit své metody řízení a …víceAbstract:
The CRM system is the "customer relationship management system". The CRM system is based on the management of customer data. It uses information science and technology to automate processes such as sales, customer service, and field marketing. system used. CRM is based on "one-to-one customer relationship theory", which is a process for enterprises to improve their core competitiveness, improve their …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2022
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/bwrox/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2022
- Vedoucí: Ing. Miroslav Pavlák, Ph.D.
- Oponent: Ing. Přemysl Písař, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Loajalita a hodnota zákazníků v e-commerce prostředí
Daniel Kvíčala -
Hodnota pro zákazníka ve vybraném podniku
Lenka Drahotová -
Hodnota zákazníka jako podklad pro segmentaci a targeting ve vybrané společnosti
Pavlína Kubů -
Přidaná hodnota pro zákazníka a její vazba na logistiku
Alena Schafferová -
Social CRM a nástroje Social CRM
JieOu Huang -
Analýza a srovnání Dynamics CRM 4.0 a 2011 s Dynamics CRM Online
Jan Štosek -
CRM and the Data Analysis in a Modern Marketing Approach
Shynar Beketova -
Optimalizace pracovních procesů během výpadku CRM a případný návrh nové struktury CRM
Soňa ANDRLOVÁ