Návrh komunikačního plánu pro e-shop Na dno šálku s.r.o. – Kristýna Mottysová
Kristýna Mottysová
Bachelor's thesis
Návrh komunikačního plánu pro e-shop Na dno šálku s.r.o.
Communication Plan Proposal for E-shop Na dno šálku s.r.o.
Abstract:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na český e-shop Na dno šálku s.r.o., který se zabývá především prodejem kávy vlastní i partnerské. Hlavním cílem práce je zjistit, jaké jsou příčiny nízkého počtu nových zákazníků. V rámci teoretické části jsou představeny formy komunikačního mixu a jeho hlavní nástroje pro online a offline prostředí, oblast e-commerce, komunikační plán a jeho jednotlivé kroky. V praktické …moreAbstract:
This bachelor's thesis focuses on the Czech e-shop Na dno šálku s.r.o., whose primary area of business is selling its in-house and partner coffee. The main aim of the thesis is to identify the reasons for the company's low number of new customers. The theoretical part mainly presents the forms of communication mix and its main tools for online and offline environments, e-commerce area, communication …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2022
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/86197
Thesis defence
- Date of defence: 1. 6. 2022
- Supervisor: Michaela Dvořáková
- Reader: Alice Kratochvílová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/86197
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová