Customer Management in the Energy Company – Shijing Zhang
Shijing Zhang
Bachelor's thesis
Customer Management in the Energy Company
Zákaznický management v energetické společnosti
Anotácia:
Práce nejprve představuje důležitost řízení vztahů se zákazníky. Literární řešerše prezentuje problematiku zákaznické loajality, metody Net Promoter Score a modelu IDIC. Data byla sesbírána dotazováním za účelem stanovení skóre NPS. Pro hlavní segmenty zákazníků byl proveden průzkum spokojenosti s cílem vytvořit efektivně cílenou zákaznickou strategii. Výběrový soubor zahrnoval 306 zákazníků, kteří …viacAbstract:
The thesis first indicates the importance of customer relationship management. Literature review of customer loyalty, NPS, and IDIC model are included in the article. The examination of secondary data in order to determine NPS scores were researched. A satisfaction survey has been carried out for the main business sectors in order to make an effectively targeted customer strategy. The sample of data …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 6. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/87571
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 9. 2022
- Vedúci: Tomáš Sadílek
- Oponent: Elvíra Čermáková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/87571
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
International Business
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane