Bc. Anna Potůčková

Diplomová práce

Potenciál digitálního marketingu a jeho uplatnění v praxi podniku

The potential of digital marketing and its application in business practice
Anotace:
Diplomová práce mapuje trendy v digitálním marketingu, které mohou nejlépe pomoci technologickému start-upu zviditelnit svůj produkt a přilákat nové zákazníky. Cílem práce je na základě provedených analýz vyhodnotit, který nástroj digitálního marketingu použít v prostředí technologického start-upu v B2B obchodním vztahu.
Abstract:
The thesis maps the trends in digital marketing that can best help a technology start-up to raise the profile of its product and attract new customers. The goal of the thesis is to evaluate which digital marketing tool to use in a technology start-up environment in a B2B business relationship based on the performed analyses.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2024
  • Vedoucí: doc. Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Mgr. Jaromír Tichý, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní