Potenciál digitálního marketingu a jeho uplatnění v praxi podniku – Bc. Anna Potůčková
Bc. Anna Potůčková
Diplomová práce
Potenciál digitálního marketingu a jeho uplatnění v praxi podniku
The potential of digital marketing and its application in business practice
Anotace:
Diplomová práce mapuje trendy v digitálním marketingu, které mohou nejlépe pomoci technologickému start-upu zviditelnit svůj produkt a přilákat nové zákazníky. Cílem práce je na základě provedených analýz vyhodnotit, který nástroj digitálního marketingu použít v prostředí technologického start-upu v B2B obchodním vztahu.Abstract:
The thesis maps the trends in digital marketing that can best help a technology start-up to raise the profile of its product and attract new customers. The goal of the thesis is to evaluate which digital marketing tool to use in a technology start-up environment in a B2B business relationship based on the performed analyses.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/q080m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2024
- Vedoucí: doc. Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Oponent: Ing. Mgr. Jaromír Tichý, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Nástroje digitálního marketingu a Google Analytics
Kristýna Gottwaldová -
Využití digitálního marketingu jako nástroj konkurenceschopnosti v rodinném podnikání
Pavel Kuznetsov -
Podcasting jako moderní nástroj digitálního marketingu
Olga Vorobei -
Rozšířená realita jako nástroj digitálního marketingu
Kateřina Jandásková -
Graffiti jako nástroj digitálního marketingu
Eva Jášková -
Digitální marketing: případová studie užití digitálních technologií v marketingu vybrané firmy
Kateřina Fantová -
Nástroje digitálního marketingu v diskurzu teorie nových médií
Barbora Kašparová -
Návrh komunikační strategie s využitím nástrojů digitálního marketingu pro vybraný studentský spolek
Lucie Hynčicová