Význam komunikace jako nástroje pro vedení lidí – Aigerim Yessenova
Aigerim Yessenova
Bakalářská práce
Význam komunikace jako nástroje pro vedení lidí
The Importance of Communication as a Tool for Leadrship
Anotace:
Předkládaná bakalářská práce je věnována oblasti efektivní manažerské komunikaci. Bakalářská práce vychází jak z teoretické části práce sepsané v podobě literární rešerše, tak i z praktické části, provedené ve formě vlastního výzkumu ve zvoleném podniku. Cílem dané bakalářské práce je zhodnotit interní komunikaci ve sledované organizaci a s ohledem na její význam pro řízení navrhnout vhodná doporučení …víceAbstract:
The presented bachelor thesis is devoted to the area of effective managerial communication. The bachelor's thesis is based on both the theoretical part of the work written in the form of literary research, as well as the practical part, carried out in the form of own research in the selected company. The aim of the bachelor thesis is to evaluate the internal communication in the monitored organization …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 3. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jana Horáková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Communication strategies in CSR reports
Tereza VIKTOŘÍKOVÁ -
Společenská odpovědnost vybraného podniku v ČR
Radek Turčáni -
Společenská odpovědnost firem – příklad společnosti ČSOB
Jakub Svoboda -
Společenská odpovědnost vybraného podniku s důrazem na lidské zdroje v cestovním ruchu
Lukáš Hanzal -
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Ekaterina Sarantseva
Název
Vložil
Vloženo
Práva