Marketingové komunikace společnosti České dráhy, a.s., z pohledu konkurence – Michaela Tomková
Michaela Tomková
Bachelor's thesis
Marketingové komunikace společnosti České dráhy, a.s., z pohledu konkurence
Marketing communications of the company České dráhy, a.s., from the point of view of competition
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá marketingovými komunikacemi společnosti České dráhy, a.s. a konkurencí na železničním trhu v České republice. Cílem práce je zhodnocení a poskytnutí uceleného pohledu na marketingové komunikace Českých drah, a.s. z jednotlivých forem a pomocí vlastního dotazníkového výzkumu zjistit povědomí zákazníků o marketingových činnostech společnosti a zároveň jejich spokojenost s poskytovanými …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with marketing communications of the company České dráhy, a.s. and competition on the rail market in the Czech Republic. The aim of this thesis is to evaluate and provide a complete picture of marketing communications in České dráhy, a.s. from the point of view of particular forms and by means of my own questionnaire research to find out about the customers' awareness of marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 9. 2012
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/35730
Thesis defence
- Date of defence: 30. 5. 2013
- Supervisor: Milan Postler
- Reader: Přemysl Průša
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/35730
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Marketingový výzkum kvality služeb vybrané společnosti pomocí metody Mystery Shopping
Lucie Tomášková -
Marketingový výzkum kvality služeb Bikram Yoga
Kateřina Macháčková -
Marketingový výzkum v oblasti trhu služeb
Veronika Štedráková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníka v oblasti služeb B2B
Michaela Vlčková -
Marketingový výzkum konkurence a konkurenčního prostředí v segmentu dodavatelů informačních služeb
Petr Gajdík -
Marketingový výzkum spokojenosti a požadavků zákazníků služeb v oblasti expresní osobní vlakové dopravy
Alexandra Schenková -
Marketingový výzkum včetně projektové studie
Lizaveta Hladysh -
Marketingový výzkum spokojenosti klientů se službami průmyslové společnosti
Daniel Hnitka