Vliv marketingu vztahů na chování zákazníků společnosti SIGNAL-nábytek – Filip Novák
Filip Novák
Bachelor's thesis
Vliv marketingu vztahů na chování zákazníků společnosti SIGNAL-nábytek
The influence of relationship marketing on the behavior of Signal-nábytek customers
Anotácia:
Práce se zabývá analýzou společnosti Signal-nábytek a jejího e-shopu z hlediska marketingu vztahů a managementu. Na základě analýzy dostupných informací o společnosti, a dotazníkového šetření, mezi zákazníky společnosti Signal-nábytek ohledně jejich zkušeností s e-shopem jsou v závěru práce formulovány závěry a doporučení, která pomohou zkoumané společnosti zlepšit relationship marketing.Abstract:
This paper focuses on analysis of the Signal-nábytek company and their e-shop through the lense of relationship marketing and management. On the basis of the analysis of available information, and the survey we conducted about the experience of customers with the e-shop, we formulated recommendations, that should help the company improve the relationship marketing.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 8. 2023
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/pf0vk/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 9. 2023
- Vedúci: doc. Ing. Alžběta Kiráľová, Ph.D.
- Oponent: doc. JUDr. Ing. Jana Majerová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS University
Bachelor programme / odbor:
Economics and Enterprise Management / Economics and Enterprise Management
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane