Branding and its history - Red Bull – Bc. Michaela Svobodová
Bc. Michaela Svobodová
Diplomová práce
Branding and its history - Red Bull
Branding and its history - Red Bull
Anotace:
Hlavním cílem této diplomové práce je stanovení strategie značky a marketingové komunikace společnosti Red Bull CZ s.r.o., a to prostřednictvím podnikové struktury a marketingové strategie akcí. Tato práce se bude zabývat úspěšnou světovou značkou, její historií, lokálními a globálními aktivitami pro budování značky a marketingovou komunikací. Všechny tyto aktivity budou popsány skrze Red Bull Dodgeball …víceAbstract:
The main aim of the diploma thesis is to determinate brand strategy and marketing communication of the company Red Bull CZ, s.r.o., through corporate structure and event marketing strategy. This thesis will address to successful global brand, its history, global and local brand building activities and marketing communication. All these activities author describes through the Red Bull DodgeBall 2. Reader …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/u1j8x/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2016
- Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
- Oponent: Mgr. Pavel Kotyza
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Marketingová komunikace vybrané hudební kapely
Nikola Muchová -
Marketingová komunikace vybrané společnosti
Viola Staniczková