Marketingová strategie zvoleného podniku – Bc. Klára Vitoušková
Bc. Klára Vitoušková
Bachelor's thesis
Marketingová strategie zvoleného podniku
Marketing strategy of the chosen company
Abstract:
Pro úspěšné vedení podniku je v dnešní době nedílnou součástí především dobře zpracovaná marketingová strategie, a její absence je často hlavním důvodem neúspěchu, či nevyužití potencionálu mnoha firem. Tato bakalářská práce se zabývá analýzou a návrhem marketingové strategie konkrétní společnosti, vycházející z teoretických východisek a reálného prostředí podniku. Předmětem práce bude vymezit a specifikovat …moreAbstract:
Nowadays, a well-crafted marketing strategy is an integral part of successful business management, and its absence is often the main reason for the failure or failure to use the potential of many companies. This bachelor's thesis deals with the analysis and design of the marketing strategy of a specific company, based on theoretical starting points and the real environment of the company. The subject …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2023
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/uqvzb/
Thesis defence
- Date of defence: 20. 6. 2023
- Supervisor: Ing. Mgr. Jaromír Tichý, Ph.D.
- Reader: Ing. Vladimír Ezr, CSc.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Marketing Communication / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
Blogging as a modern public relations and marketing communication tool
Anastasiia Anpilogova -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Sanzhar Isakov -
Sales Promotion as a tool of the Integrated Marketing Communication in the selected company (FMCG)
Shawky Gamal Shawky Hassan Rezk -
Marketing a propagace Švandova divadla
Šárka Tichá -
Marketing Communication in the Company Providing Gastronomic Services
Henry Zavaleta Moya -
Marketingová komunikační strategie firmy Greisi
Natálie Guňková -
Způsoby komunikace se zákazníkem jako strategie PR ve vybrané firmě
Veronika Forejtová