Bc. Klára Vitoušková

Bakalářská práce

Marketingová strategie zvoleného podniku

Marketing strategy of the chosen company
Anotace:
Pro úspěšné vedení podniku je v dnešní době nedílnou součástí především dobře zpracovaná marketingová strategie, a její absence je často hlavním důvodem neúspěchu, či nevyužití potencionálu mnoha firem. Tato bakalářská práce se zabývá analýzou a návrhem marketingové strategie konkrétní společnosti, vycházející z teoretických východisek a reálného prostředí podniku. Předmětem práce bude vymezit a specifikovat …více
Abstract:
Nowadays, a well-crafted marketing strategy is an integral part of successful business management, and its absence is often the main reason for the failure or failure to use the potential of many companies. This bachelor's thesis deals with the analysis and design of the marketing strategy of a specific company, based on theoretical starting points and the real environment of the company. The subject …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 6. 2023
  • Vedoucí: Ing. Mgr. Jaromír Tichý, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Vladimír Ezr, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace