Marketingová strategie zvoleného podniku – Bc. Klára Vitoušková
Bc. Klára Vitoušková
Bakalářská práce
Marketingová strategie zvoleného podniku
Marketing strategy of the chosen company
Anotace:
Pro úspěšné vedení podniku je v dnešní době nedílnou součástí především dobře zpracovaná marketingová strategie, a její absence je často hlavním důvodem neúspěchu, či nevyužití potencionálu mnoha firem. Tato bakalářská práce se zabývá analýzou a návrhem marketingové strategie konkrétní společnosti, vycházející z teoretických východisek a reálného prostředí podniku. Předmětem práce bude vymezit a specifikovat …víceAbstract:
Nowadays, a well-crafted marketing strategy is an integral part of successful business management, and its absence is often the main reason for the failure or failure to use the potential of many companies. This bachelor's thesis deals with the analysis and design of the marketing strategy of a specific company, based on theoretical starting points and the real environment of the company. The subject …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2023
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/uqvzb/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2023
- Vedoucí: Ing. Mgr. Jaromír Tichý, Ph.D.
- Oponent: Ing. Vladimír Ezr, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
Blogging as a modern public relations and marketing communication tool
Anastasiia Anpilogova -
Sales Promotion as a tool of the Integrated Marketing Communication in the selected company (FMCG)
Shawky Gamal Shawky Hassan Rezk -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Sanzhar Isakov -
Marketing a propagace Švandova divadla
Šárka Tichá -
Marketing Communication in the Company Providing Gastronomic Services
Henry Zavaleta Moya -
Marketingová komunikační strategie firmy Greisi
Natálie Guňková -
Způsoby komunikace se zákazníkem jako strategie PR ve vybrané firmě
Veronika Forejtová