Bc. Klára Vitoušková

Bachelor's thesis

Marketingová strategie zvoleného podniku

Marketing strategy of the chosen company
Abstract:
Pro úspěšné vedení podniku je v dnešní době nedílnou součástí především dobře zpracovaná marketingová strategie, a její absence je často hlavním důvodem neúspěchu, či nevyužití potencionálu mnoha firem. Tato bakalářská práce se zabývá analýzou a návrhem marketingové strategie konkrétní společnosti, vycházející z teoretických východisek a reálného prostředí podniku. Předmětem práce bude vymezit a specifikovat …more
Abstract:
Nowadays, a well-crafted marketing strategy is an integral part of successful business management, and its absence is often the main reason for the failure or failure to use the potential of many companies. This bachelor's thesis deals with the analysis and design of the marketing strategy of a specific company, based on theoretical starting points and the real environment of the company. The subject …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 20. 6. 2023
  • Supervisor: Ing. Mgr. Jaromír Tichý, Ph.D.
  • Reader: Ing. Vladimír Ezr, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní