Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu s drogistickým zbožím – Bc. Hana Stropková
Bc. Hana Stropková
Bachelor's thesis
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu s drogistickým zbožím
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá řízením vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu s drogistickým zbožím. Práce je rozdělena na dvě hlavní části – teoretickou a aplikační. V teoretické části byly vymezeny definice CRM od různých autorů, vývojová stádia CRM, typy a prvky CRM, péče o zákazníky. V aplikační části byly nejprve stanoveny výzkumné otázky a následně použity …moreAbstract:
The goal of this thesis is to define the customer relationship management of selected businesses in the drugstore products retail. The work has two parts - theoretical and practical. The theoretical part specifies different authors‘ definitions of CRM, developmental milestones of CRM, types and components of CRM, customer care. The practical part specifies research questions and then uses these methods …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 12. 2016
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/hqtne/
Thesis defence
- Date of defence: 6. 2. 2017
- Supervisor: Ing. Petra Martíšková, Ph.D.
- Reader: Ing. Jakub Hořický
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
STROPKOVÁ, Hana. \textit{Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu s drogistickým zbožím}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2016. Available from: https://theses.cz/id/aiblvg/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Budování a řízení vztahů společnosti s vybranou cílovou skupinou zákazníků
Karolína Kaprová -
Social CRM a nástroje Social CRM
JieOu Huang -
Analýza a srovnání Dynamics CRM 4.0 a 2011 s Dynamics CRM Online
Jan Štosek -
CRM and the Data Analysis in a Modern Marketing Approach
Shynar Beketova -
Optimalizace pracovních procesů během výpadku CRM a případný návrh nové struktury CRM
Soňa ANDRLOVÁ -
Výběr a implementace open source CRM nástroje pro propagaci studia na OPF
Erik Capek -
Integrace dat a analýza použitelnosti CRM systému Salesforce v neziskovém prostředí
Dominik Brázdil -
Kritéria implementace CRM softwaru ve společnosti Focus Medicus
Michal Vyčesaný