Bc. Jakub Churý

Master's thesis

Role značkových produktů na českém trhu - český spotřebitel a značka

The Importance of Branded Products on the Czech Market
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou značky a její hodnoty ve vztahu k zákazníkům. V teoretické části práce vymezuje pojmy podniková identita, značka, hodnota značky a podrobněji rozebírá druhy značkové loajality. V praktické části dochází k představení značky Gambrinus, analýze její vizuální identity a specifikaci pivních preferencí českých spotřebitelů na trhu s pivními nápoji. Práce je dále …viac
Abstract:
This thesis focuses on branding and brand equity as a core concept in understanding and maintaining relationship with its customers. The theoretical part ascertains concepts such as corporate identity, branding, brand equity, and in greater detail covers the concept of brand loyalty. The practical part of this thesis introduces the brand Gambrinus, analyzes its visual identity and specifies the customer …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2014
Zverejniť od: 18. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: doc. PhDr. Jitka Vysekalová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Churý, Jakub. Role značkových produktů na českém trhu - český spotřebitel a značka. Zlín, 2014. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2014

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 18. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Master programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications