Role značkových produktů na českém trhu - český spotřebitel a značka – Bc. Jakub Churý
Bc. Jakub Churý
Master's thesis
Role značkových produktů na českém trhu - český spotřebitel a značka
The Importance of Branded Products on the Czech Market
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou značky a její hodnoty ve vztahu k zákazníkům. V teoretické části práce vymezuje pojmy podniková identita, značka, hodnota značky a podrobněji rozebírá druhy značkové loajality. V praktické části dochází k představení značky Gambrinus, analýze její vizuální identity a specifikaci pivních preferencí českých spotřebitelů na trhu s pivními nápoji. Práce je dále …viacAbstract:
This thesis focuses on branding and brand equity as a core concept in understanding and maintaining relationship with its customers. The theoretical part ascertains concepts such as corporate identity, branding, brand equity, and in greater detail covers the concept of brand loyalty. The practical part of this thesis introduces the brand Gambrinus, analyzes its visual identity and specifies the customer …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2014
Zverejniť od: 18. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Churý, Jakub. Role značkových produktů na českém trhu - český spotřebitel a značka. Zlín, 2014. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 18. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Brand ako cenné nehmotné aktívum organizácie
Peter Pavel -
Brand ako cenné nehmotné aktívum organizácie
Kristián Baffi -
Spokojenost a loajalita zákazníka ke značce Nescafé
Tomáš Hokr -
Loajalita zákazníků ke značkám s využitím Facebooku
Jitka Novotová -
Mladí lidé a jejich vztah a loajalita ke značkám
Dominika Prchlíková -
Loajalita zákazníků ke konkrétní značce podniku
Ondřej Linhart -
Vliv marketingu na sociálních sítích na loajalitu ke značce generace Y v České republice
Kateřina Formánková -
Analýza loajality zákazníků ke značce
Štěpánka ULČOVÁ