Analýzy spokojenosti a loajality zákazníka s výrobky Bochemie a Lybar – Lenka Manderlová
Lenka Manderlová
Bakalářská práce
Analýzy spokojenosti a loajality zákazníka s výrobky Bochemie a Lybar
Analysis of Customer Satisfaction with and Loyalty to the Products of Bochemie and Lybar Company
Anotace:
Tato bakalářská práce analyzuje spokojenost a loajalitu zákazníka s výrobky Bochemie a Lybar společnosti Bochemie a.s. Práce je rozdělena na dvě části a to na teoretickou a praktickou část. Teoretická část vysvětluje základní pojmy, které se týkají spokojenosti a loajality zákazníka, marketingového výzkumu a metody dotazování. Praktická část obsahuje popis činnosti společnosti a zpracovaná data z dvou …víceAbstract:
This bachelor thesis analyses customer's satisfaction and their loyalty to the products Bochemie and Lybar of the Bochemie company. The thesis is devided in two parts: a theoretical part and a practical part. The theoretical part is focused on the basic koncepts of customer's satisfaction and loyalty, marketing research and methods of questionnaires. The practical part describes the company's activities …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2013
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/99424
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2013
- Vedoucí: Josef Tošenovský
- Oponent: Jiří Kouřil
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MANDERLOVÁ, Lenka. \textit{Analýzy spokojenosti a loajality zákazníka s výrobky Bochemie a Lybar}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Fakulta metalurgie a materiálového inženýrství. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/aim59m/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Fakulta metalurgie a materiálového inženýrstvíBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a řízení průmyslových systémů / Management jakosti
Práce na příbuzné téma
-
Psychická zátěž a pracovní spokojenost zaměstnanců bezpečnostních služeb
Sabina Toufarová -
Spokojenost zákazníka a finanční výkonnost podniku
Gabriela Petáková -
A study of customer loyalty of supermarkets in Hanoi
Thanh Binh Vu -
Analysis of current ŠKODA AUTO loyalty incentives and insights for a future loyalty strategy
Kevin Hargas -
Consumer Preferences and Brand Loyalty To Fast-Food Restaurant chains in Georgia
Mariami Denosashvili -
The impact of branding on satisfaction and loyalty of millennials: The case of retail banks in the Slovak Republic
Mária Režná -
Consumer Loyalty and Brand image as keys to enduring the Covid 19 crisis – The case of Coca Cola.
Karel Kučerovský -
The role of digitalization on brand loyalty in luxury industry
Vladislava Savkova