Vliv segmentace trhu na tvorbu reklamní kampaně v České republice a na Taiwanu – Karin Tolochová
Karin Tolochová
Bachelor's thesis
Vliv segmentace trhu na tvorbu reklamní kampaně v České republice a na Taiwanu
Market Segmentation Impact on Creating an Ad Campaign in the Czech Republic and in Taiwan
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na segmentaci trhu a charakteristiku segmentačních kritérií, rozebírá problematiku tvorby reklamních kampaní a rozdílnosti reklamy v závislosti na cílových segmentech. V práci jsou popsány jednotlivé příklady reklamy a teorie segmentace trhu je implementována do tvorby reklamních kampaní na jeden produkt pro Českou republiku a Taiwan.Abstract:
This bachelor’s thesis focuses on market segmentation and its criteria, analyzes issues around creating an ad campaign and also advertising differences based on the key segment. The work describes individual examples of advertising and the market segmentation theory is implemented in creating an ad campaigns promoting same product in the Czech Republic and in Taiwan.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2018
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Alena Maršálková
- Reader: Ludmila Navrátilová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
TOLOCHOVÁ, Karin. \textit{Vliv segmentace trhu na tvorbu reklamní kampaně v~České republice a~na Taiwanu}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Vysoká škola NEWTON, a.s., NEWTON College a.s. 2018. Available from: https://theses.cz/id/aj5v29/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Bachelor programme / field:
Economics and Management / Global business and management
Theses on a related topic
-
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíly společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti.
Markéta Dlouhá -
Segmentace trhu a výzkum chování zákazníků, jako předpoklad úspěšného umístění produktů konkrétního podnikatelského subjektu na trhu
Martin Tuček -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Petra Urbaníková -
Lifestyle market segmentation - efficiency and ethical issues
Michaela Pilstl -
Segmentace zákazníků v hotelnictví
Kristýna Lagronová -
Marketingová segmentace
Venera Argirova -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Petr Strnad -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Ivan Prokhorov