Přínos systému CRM v marketingovém řízení podniku – Bc. Miroslav Krček
Bc. Miroslav Krček
Diplomová práce
Přínos systému CRM v marketingovém řízení podniku
The Benefits of CRM in Marketing Management
Anotace:
Autor: Bc. Miroslav Krček Název: Přínos systému CRM v marketingovém řízení podniku Diplomová práce je zaměřena na selekci vhodného CRM systému a následnou implementaci do společnosti SL COTHEX, s.r.o. Obsahem této práce je zhodnocení prostředí, trhu a současné situace podniku v oblasti řízení vztahů se zákazníky, na základě něhož se odvíjí volba optimálního systému, přičemž je dále detailně rozpracován …víceAbstract:
Autor: Bc. Miroslav Krček Název: The benefits of CRM in Marketing Management The Diploma Thesis is focused on the selection of a suitable CRM system and subsequent implementation of the company SL COTHEX, Ltd. The content of this work is an evaluation of the environment, the market and the current situation of the company in the field of customer relationship management, on the basis of which depends …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/lv2f1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 5. 2014
- Vedoucí: Ing. Lukáš Trčka, Ph.D.
- Oponent: Ing. Michal Havránek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Samuel Trstenský -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Max Vagner -
Výzkum efektivnosti procesů řízení vztahů se zákazníky v současném konkurenčním prostředí maloobchodních řetězců se značkovou kosmetikou se zaměřením na stabilizaci pozice společnosti
František Řiský -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Valeriya Sementsova -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Milena Osipova -
Řízení vztahu se zákazníky v oblasti realitních služeb
Michaela Kratochvilová -
Řízení vztahu se středně movitými klienty ve vybrané bance
Lucie Sobotková -
Řízení vztahu se zákazníkem ve společnosti ABC
Jana Sošková