Event marketing a jeho využití v praxi – Martin Barák
Martin Barák
Bakalářská práce
Event marketing a jeho využití v praxi
Event Marketing and its Use in Practice
Anotace:
Bakalářská práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je zaměřena na marketingovou komunikaci a podrobně je rozebrán event marketing. První kapitola se zabývá teoretickými východisky marketingové komunikace. V druhé kapitole jsou uvedeny definice eventu a event marketingu. Následují jednotlivé typy eventů a jejich rozdělení, klíčové aktivity při plánování eventových akcí a …víceAbstract:
The bachelor thesis is divided into the theoretical and practical part. The theoretical part is focused on marketing communication, especially event marketing. The first chapter deals with the theoretical basis of marketing communication. The second chapter contains the definition of event and event marketing. Followed by individual's types of events and their division, key activities of events planning …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 3. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Šárka ŠTVERÁKOVÁ
- Archiv závěrečné práce je dostatečně naplněn.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Barák, Martin. Event marketing a jeho využití v praxi. Olomouc, 2018. bakalářská práce (Bc.). Moravská vysoká škola Olomouc. Moravská vysoká škola Olomouc
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Moravská vysoká škola Olomouc, Moravská vysoká škola OlomoucMoravská vysoká škola Olomouc
Moravská vysoká škola OlomoucBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní marketingová komunikace společnosti s integrovaným portfoliem zákazníků B2B a B2C
Klára Švábová -
Marketingová komunikace společnosti Cafe Eternity
Lucie Onderková -
Marketingová komunikace společnosti HON-KUCHYNĚ
Lukáš Dedek -
Marketingová komunikace pojišťovny Kooperativa
Eliška Přikrylová -
Marketingová komunikace při zavedení nového produktu na trh
Veronika Čelková -
Online marketingová komunikace organizace Základní škola a mateřská škola Montessori Ostrava
Lucie Vavrušková
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses ajhctv ajhctv/2
29. 3. 2018