Marketingová strategie společnosti Dream Fires – Lenka Kašpárková
Lenka Kašpárková
Bachelor's thesis
Marketingová strategie společnosti Dream Fires
Marketing strategy of Dream Fires company
Abstract:
Kašpárková, L. Marketingová strategie společnosti Dream Fires. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2016.Bakalářská práce se zabývá návrhem marketingové strategie pro společnost zabý-vající se odpalováním ohňostrojů. V teoretické části je představena problematika strategického marketingu a použitých analýz. Praktická část využívá poznatků z literatury a výsledků kvalitativního výzkumu …moreAbstract:
Kašpárková, L. Marketing strategy of Dream Fires company. Brno: Mendel University, 2016.This bachelor thesis deals with suggestion of marketing strategy for company specializes in creating fireworks. The theoretical part defines topic of marketing strategy and description of analysis. The practical part contains information from literature and the results of qualitative marketing research. There is …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 1. 2017
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Jakub Straka
- Reader: Tereza Slováčková, Ing.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and management / Trade management
Theses on a related topic
-
Environmental analysis and strategy formulation of sports facilities operator
Alice Turková -
Marketing Strategy of Company XY
Kateřina Janečková -
Marketing Strategy in International Markets
Prathiba Kannan -
The Role of Direct Marketing in the CRM Strategy
Kamila Imanbayeva -
An Effective Marketing Strategy to Reach Millennials
Misha Schneeberg -
Marketing strategy of Coca Cola, Pepsi and Kofola on the Czech market
Anna Větrovcová -
Love and tears: emotions on media as a part of marketing strategy
Anna Slabunova -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights