Ing. Hana Valentová

Bakalářská práce

Silné a slabé stránky uplatňování marketingové strategie v podnicích

Strengths and Weaknesses of the Implementation of Marketing Strategie in Business
Anotace:
Má bakalářská práce se zabývá zhodnocením uplatňování marketingu ve třech strojírenských firmách. Cílem mé bakalářské práce je vyhodnocení silných a slabých stránek uplatňování marketingu v podnicích. Data a Informace jsem získala z podnikové dokumentace a z řízeného rozhovoru, který jsem vedla se zástupci sledovaných firem. Ve své práci jsem využila analýzy a komparace. Získané informace jsem podrobila …více
Abstract:
My bachelor thesis deals with the evaluation of the application of marketing in three engineering companies. The aim of this paper is to evaluate the strengths and weaknesses of the application of marketing in companies. Data and information I have received from the corporate documents and conducted interviews, which I led with representatives of the companies reporting. In my work I used the analysis …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2011
  • Vedoucí: doc. Ing. Anna Klosová, CSc.
  • Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní