Silné a slabé stránky uplatňování marketingové strategie v podnicích – Ing. Hana Valentová
Ing. Hana Valentová
Bakalářská práce
Silné a slabé stránky uplatňování marketingové strategie v podnicích
Strengths and Weaknesses of the Implementation of Marketing Strategie in Business
Anotace:
Má bakalářská práce se zabývá zhodnocením uplatňování marketingu ve třech strojírenských firmách. Cílem mé bakalářské práce je vyhodnocení silných a slabých stránek uplatňování marketingu v podnicích. Data a Informace jsem získala z podnikové dokumentace a z řízeného rozhovoru, který jsem vedla se zástupci sledovaných firem. Ve své práci jsem využila analýzy a komparace. Získané informace jsem podrobila …víceAbstract:
My bachelor thesis deals with the evaluation of the application of marketing in three engineering companies. The aim of this paper is to evaluate the strengths and weaknesses of the application of marketing in companies. Data and information I have received from the corporate documents and conducted interviews, which I led with representatives of the companies reporting. In my work I used the analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/gclpr/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2011
- Vedoucí: doc. Ing. Anna Klosová, CSc.
- Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Analýza mikroprostředí a makroprostředí firmy 1. Strategy marketing & media s.r.o.
Martin Kovařík -
Marketing a propagace společnosti poskytující překladatelské služby v ČR.
Miroslava Janků -
Strategický marketing společnosti BSH domácí spotřebiče s.r.o.
Kateřina Vokounová -
Social and financial effciency of microfinance institutions: Developing markets, macro environment and financial inclusion
Natálie Soldátková -
Analýza kvality podnikateľského prostredia v hotelierstve v Českej republike
Renáta Podracká -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Vampolová -
Grand strategy George Bushe mladšího: kontinuita, nebo změna?
Tomáš Kiss -
Analýza mikroprostředí a makroprostředí firmy 1. Strategy marketing & media s.r.o.
Martin Kovařík