Ing. Hana Valentová

Bachelor's thesis

Silné a slabé stránky uplatňování marketingové strategie v podnicích

Strengths and Weaknesses of the Implementation of Marketing Strategie in Business
Abstract:
Má bakalářská práce se zabývá zhodnocením uplatňování marketingu ve třech strojírenských firmách. Cílem mé bakalářské práce je vyhodnocení silných a slabých stránek uplatňování marketingu v podnicích. Data a Informace jsem získala z podnikové dokumentace a z řízeného rozhovoru, který jsem vedla se zástupci sledovaných firem. Ve své práci jsem využila analýzy a komparace. Získané informace jsem podrobila …more
Abstract:
My bachelor thesis deals with the evaluation of the application of marketing in three engineering companies. The aim of this paper is to evaluate the strengths and weaknesses of the application of marketing in companies. Data and information I have received from the corporate documents and conducted interviews, which I led with representatives of the companies reporting. In my work I used the analysis …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 14. 6. 2011
  • Supervisor: doc. Ing. Anna Klosová, CSc.
  • Reader: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní