Silné a slabé stránky uplatňování marketingové strategie v podnicích – Ing. Hana Valentová
Ing. Hana Valentová
Bachelor's thesis
Silné a slabé stránky uplatňování marketingové strategie v podnicích
Strengths and Weaknesses of the Implementation of Marketing Strategie in Business
Abstract:
Má bakalářská práce se zabývá zhodnocením uplatňování marketingu ve třech strojírenských firmách. Cílem mé bakalářské práce je vyhodnocení silných a slabých stránek uplatňování marketingu v podnicích. Data a Informace jsem získala z podnikové dokumentace a z řízeného rozhovoru, který jsem vedla se zástupci sledovaných firem. Ve své práci jsem využila analýzy a komparace. Získané informace jsem podrobila …moreAbstract:
My bachelor thesis deals with the evaluation of the application of marketing in three engineering companies. The aim of this paper is to evaluate the strengths and weaknesses of the application of marketing in companies. Data and information I have received from the corporate documents and conducted interviews, which I led with representatives of the companies reporting. In my work I used the analysis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2011
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/gclpr/
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2011
- Supervisor: doc. Ing. Anna Klosová, CSc.
- Reader: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Analýza mikroprostředí a makroprostředí firmy 1. Strategy marketing & media s.r.o.
Martin Kovařík -
Marketing a propagace společnosti poskytující překladatelské služby v ČR.
Miroslava Janků -
Strategický marketing společnosti BSH domácí spotřebiče s.r.o.
Kateřina Vokounová -
Social and financial effciency of microfinance institutions: Developing markets, macro environment and financial inclusion
Natálie Soldátková -
Analýza kvality podnikateľského prostredia v hotelierstve v Českej republike
Renáta Podracká -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Vampolová -
Grand strategy George Bushe mladšího: kontinuita, nebo změna?
Tomáš Kiss -
Analýza mikroprostředí a makroprostředí firmy 1. Strategy marketing & media s.r.o.
Martin Kovařík