Využití sociální sítě Facebook v českém hotelnictví – Bc. Gabriela Belúchová
Bc. Gabriela Belúchová
Bakalářská práce
Využití sociální sítě Facebook v českém hotelnictví
The Use of Facebook Social Network in Czech Hospitality
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zjistit, jak hotely využívají sociální síť Facebook prostřednictvím analýzy jejich Facebookových stránek. Práce obsahuje deskriptivní a komparativní analýzu příspěvků dvaceti hotelů za období od 1.5 2017 do 30.4 2018. Práce je rozdělena do tří částí. První teoreticko-metodologická část se zabývá vysvětlením základních pojmů a souvislostí ve vztahu k marketingu a charakterizuje …víceAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to find out how hotels are using social network Facebook, through the analysis of their Facebook profiles. The work contains descriptive and comparative analysis of the contributions of twenty hotels for the period from 1.5 2017 to 30.4 2018. The work is divided into three parts. The first theoretical-methodological part focuses on the explanation of basic concepts …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 6. 2018
Identifikátor:
https://is.vsh.cz/th/mjvev/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 9. 2018
- Vedoucí: Ing. Štěpán Chalupa
- Oponent: Ing. Jan Mastný
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BELÚCHOVÁ, Gabriela. \textit{Využití sociální sítě Facebook v českém hotelnictví}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/akqoae/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingové komunikace ve službách (studium pro absolventy VOŠ)
Práce na příbuzné téma
-
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Mediální kampaň jako nástroj marketingové komunikace
Matej Čekovský