Critical Factors for the Successful Introduction of Internal Communication Portals in the Retail Sector – Stefanie Eckart
Stefanie Eckart
Disertační práce
Critical Factors for the Successful Introduction of Internal Communication Portals in the Retail Sector
Critical Factors for the Successful Introduction of Internal Communication Portals in the Retail Sector
Anotace:
Eckart, Stefanie. Critical Factors for the Successful Introduction of Internal Communication Portals in the Retail Sector. (Kritické faktory úspěšného zavedení interních komunikačních portálů v maloobchodním sektoru.) Dizertační práce. Brno: Mendelova univerzita, 2020.Digitalizace vedla k revoluci v maloobchodním sektoru. Termíny jako velká data, automatizace, umělá inteligence a konektivita se běžně …víceAnotace:
navýšení svých technologických řešení. Avšak i přes dobré technologické vybavení a otevřenost vůči práci z domova německé společnosti nemohou utlumit obavy svých zaměstnanců z ekonomických dopadů.Příspěvek této dizertace pro praktický život spočívá v holistickém posouzení zavedení portálových řešení a v doporučeních pro maloobchodní společnosti. Rozšířené modely zavádění portálů pomáhají společnostem …víceAbstract:
Eckart, Stefanie. Critical Factors for the Successful Introduction of Internal Communication Portals in the Retail Sector. Dissertation. Brno: Mendel University, 2020.Digitization has led to a revolution in the retail sector. Terms such as big data, automation, artificial intelligence and connectivity are commonly used to describe ways of working, work content and professions. Along with the concomitant …víceAbstract:
anies planning portal solutions not to lose sight of the necessary project steps and factors for success.
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 10. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Helena Chládková, Ph.D.
- Oponent: Kateřina Ryglová, doc. Ing., Ph.D., Tomáš Macák, doc. Ing., Milan Palát, externi
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ECKART, Stefanie. \textit{Critical Factors for the Successful Introduction of Internal Communication Portals in the Retail Sector}. Online. Disertační práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/akw5po/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaDoktorský studijní program / obor:
Economics and Management / Business Management and Economics
Práce na příbuzné téma
-
Corporate Internal Communication - SharePoint and document sharing platform
Klára Foltýnová -
Communication in a business environment
Ruomeng Zhuge -
De L'Importance de la gestion de la communication au sein des équipes-projets interculturelles et virtuelles - Une Étude de cas
Christelle MIRAMON -
New types of media and its influence on the corporate communication
Anna Gordeeva -
Management znalostí jako konkurenční výhoda firmy
Michal Havlíček -
Management znalostí a jeho přínos pro organizaci
Matěj ČAPEK -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Proposal for the development of corporate culture at Logoprint
Volodymyr Ushno