Virální marketing optikou teorie nových médií – Mgr. Barbora Kašparová
Mgr. Barbora Kašparová
Bakalářská práce
Virální marketing optikou teorie nových médií
The viral marketing from the viewpoint of a theory of new media
Anotace:
Cílem bakalářské práce s názvem Virální marketing optikou teorie nových médií je zmapovat na základě dostupné literatury a analýzy webového prostředí specifický marketingový nástroj, jehož využití v masovém měřítku umožnil až rozvoj Internetu a potenciál nových médií: Jde o tzv. virální marketing, jehož roli v marketingové kampani jako takové práce reflektuje, se zaměřením na oblast sociálních sítí …víceAbstract:
The topic of my thesis is The viral marketing from the viewpoint of a theory of new media. On basis of the available literature and analysis of the web environment it is aimed at a description of a specific marketing tool - its usage in a mass scale has been enabled by development of the Internet and potential of new media. The thesis defines the role of the viral marketing in the marketing campaign …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/tfuk2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2011
- Vedoucí: Mgr. Zuzana Jayasundera
- Oponent: Mgr. Tomáš Staudek, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií
Práce na příbuzné téma
-
Hodnocení e-Word Of Mouth českých bank na Facebooku a webových komentářích
Petr Škola -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Internet Marketing in Xiaomi Technology
Hang Su -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Internet Marketing
Martina Polková -
Internet Marketing
Mayra Fuentes -
Internet Marketing
Kamil Koštiál -
Internet Marketing
Irina Islentieva