Mgr. Barbora Kašparová

Bakalářská práce

Virální marketing optikou teorie nových médií

The viral marketing from the viewpoint of a theory of new media
Anotace:
Cílem bakalářské práce s názvem Virální marketing optikou teorie nových médií je zmapovat na základě dostupné literatury a analýzy webového prostředí specifický marketingový nástroj, jehož využití v masovém měřítku umožnil až rozvoj Internetu a potenciál nových médií: Jde o tzv. virální marketing, jehož roli v marketingové kampani jako takové práce reflektuje, se zaměřením na oblast sociálních sítí …více
Abstract:
The topic of my thesis is The viral marketing from the viewpoint of a theory of new media. On basis of the available literature and analysis of the web environment it is aimed at a description of a specific marketing tool - its usage in a mass scale has been enabled by development of the Internet and potential of new media. The thesis defines the role of the viral marketing in the marketing campaign …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 6. 2011
  • Vedoucí: Mgr. Zuzana Jayasundera
  • Oponent: Mgr. Tomáš Staudek, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masarykova univerzita

Filozofická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií