Mgr. Barbora Kašparová

Bachelor's thesis

Virální marketing optikou teorie nových médií

The viral marketing from the viewpoint of a theory of new media
Anotácia:
Cílem bakalářské práce s názvem Virální marketing optikou teorie nových médií je zmapovat na základě dostupné literatury a analýzy webového prostředí specifický marketingový nástroj, jehož využití v masovém měřítku umožnil až rozvoj Internetu a potenciál nových médií: Jde o tzv. virální marketing, jehož roli v marketingové kampani jako takové práce reflektuje, se zaměřením na oblast sociálních sítí …viac
Abstract:
The topic of my thesis is The viral marketing from the viewpoint of a theory of new media. On basis of the available literature and analysis of the web environment it is aimed at a description of a specific marketing tool - its usage in a mass scale has been enabled by development of the Internet and potential of new media. The thesis defines the role of the viral marketing in the marketing campaign …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 6. 2011
  • Vedúci: Mgr. Zuzana Jayasundera
  • Oponent: Mgr. Tomáš Staudek, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masaryk University

Faculty of Arts

Bachelor programme / odbor:
General Theory and History of Arts and Culture / Theory of Interactive Media

Práce na příbuzné téma

Všechny práce