Vanda Demčáková

Bakalářská práce

Vernostné programy v leteckej spoločnosti ako nástroj riadenia vzťahov so zákazníkmi

Věrnostní programy v letecké společnosti jako nástroj řízení vztahů se zákazníky
Anotace:
Tato bakalářská práce s názvem Věrnostní programy v letecké společnosti jako nástroj řízení vztahů se zákazníky popisuje důležitost koncepce řízení vztahů se zákazníky v dnešním silně konkurenčním prostředí a vysvětluje jednotlivé pojmy týkající se vztahu mezi společností a klienty jako hodnota, spokojenost a loajalita zákazníků. V praktické části jsou znalosti získané z teoretické části aplikovány …více
Abstract:
This bachelors thesis Loyalty programs as a CRM tool used by airline describes the importance of Customer Relationship Management in todays competitive market and explains basic concepts of a relationship between organization and customers, such as customer value, satisfaction and loyalty. In the practical part is the knowledge from theoretical part applied on the specific airline. The practical part …více
Abstract:
Táto bakalárska práca s názvom Vernostné programy v leteckej spoločnosti ako nástroj riadenia vzťahov so zákazníkmi popisuje dôležitosť koncepcie riadenia vzťahov so zákazníkmi v dnešnom silne konkurenčnom prostredí a vysvetľuje jednotlivé pojmy týkajúce sa vzťahu medzi spoločnosťou a klientmi, akými sú hodnota, spokojnosť a lojalita zákazníkov. V praktickej časti sú znalosti získané z teoretickej …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 6. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2016
  • Vedoucí: Ivana Topolová
  • Oponent: Markéta Kubálková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/50195