Vzdělávací strategie, cíle a hodnoty rodičů nadaných dětí – Bc. Denisa Fialová
Bc. Denisa Fialová
Master's thesis
Vzdělávací strategie, cíle a hodnoty rodičů nadaných dětí
Educational strategies, goals and values of gifted children's parents
Abstract:
Kvantitativní výzkum se zaměřuje na rodiče diagnostikovaných nadaných dětí z 1. stupně ZŠ. Byly zkoumány vzdělávací strategie, cíle a hodnoty rodičů diagnostikovaných nadaných dětí pomocí Škály rodinného prostředí, dotazníku „Rodina jako zdroj vzdělání“ (Family as Educator Questionnaire), dvou dimenzí Multidimenzionální škály perfekcionismu (MPS) a škály „Rodičovské postoje o zodpovědnosti za strukturování …moreAbstract:
This quantitative research focuses on parents of diagnosed gifted children from primary schools. Educational strategies, goals and values of the parents of gifted children were examined using the Family Environment Scale; a Family as Educator Questionnaire; two dimensions of the Multidimensional Perfectionism Scale (MPS) and a scale of "Parent perceptions of parent's structuring and activities related …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 5. 2014
Identifier:
https://is.muni.cz/th/itz0u/
Thesis defence
- Date of defence: 16. 6. 2014
- Supervisor: doc. PhDr. Šárka Portešová, Ph.D.
- Reader: PhDr. Ivana Poledňová, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasaryk University
Faculty of Social StudiesMaster programme / field:
Psychology / Psychology
Theses on a related topic
-
Strategie rodičů při podpoře studijní motivace nadaných dětí
Lenka Frimlová -
Edukační podmínky v rodinném prostředí nadaných žáků
Lenka Frimlová -
Kognitívne nadané deti a humor: fenomén "pranks"
Michaela Pokrivčáková -
Identifikace nadání a mimořádného nadání žáků běžné základní školy
Pavla Francová -
Přesnost a struktura rodičovského a učitelského posouzení schopností dětí v kontextu mimořádného nadání
Michal Jabůrek -
Hudebně nadaní žáci a jejich jazyková a komunikační schopnost
Renata Horáková -
Postoje učitelů k nadání a rozvoji nadaných dětí
Lenka Berecková -
Naplňování Koncepce podpory rozvoje nadání a péče o nadané v období let 2014-2020 základními školami v Moravskoslezském kraji
Markéta Peterková