Ing. Barbora Vincenecová, B.A.

Bachelor's thesis

Analýza marketingové strategie zahraniční kosmetické firmy operující na českém trhu

Exploring Marketing Strategy of the Cosmetic Company Operating in the Czech Market
Abstract:
Obsahem této práce je analýza marketingové strategie kosmetické firmy Avon, operující na českém trhu. Konkrétně se snaží odpovědět na otázky: jaké metody reklamy Avon praktikuje, jaké nástroje sales promotion používá a jaké typy public relations firma volí k úspěšné komunikaci se zákazníkem. Sběr dat byl uskutečněn na základě rozhovoru s marketingovou ředitelkou společnosti Avon Česká republika.
Abstract:
This dissertation investigates the marketing strategy techniques within the cosmetic company operating in the Czech market. It tries to answer following questions: Which methods of advertising does the company use? What types of sales promotion does the organisation apply to attract customers? Which public relation practices does the association utilize to communicate with its stakeholders? The data …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 12. 2006

Thesis defence

  • Date of defence: 20. 12. 2006

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta