Analýza marketingové strategie zahraniční kosmetické firmy operující na českém trhu – Ing. Barbora Vincenecová, B.A.
Ing. Barbora Vincenecová, B.A.
Bakalářská práce
Analýza marketingové strategie zahraniční kosmetické firmy operující na českém trhu
Exploring Marketing Strategy of the Cosmetic Company Operating in the Czech Market
Anotace:
Obsahem této práce je analýza marketingové strategie kosmetické firmy Avon, operující na českém trhu. Konkrétně se snaží odpovědět na otázky: jaké metody reklamy Avon praktikuje, jaké nástroje sales promotion používá a jaké typy public relations firma volí k úspěšné komunikaci se zákazníkem. Sběr dat byl uskutečněn na základě rozhovoru s marketingovou ředitelkou společnosti Avon Česká republika.Abstract:
This dissertation investigates the marketing strategy techniques within the cosmetic company operating in the Czech market. It tries to answer following questions: Which methods of advertising does the company use? What types of sales promotion does the organisation apply to attract customers? Which public relation practices does the association utilize to communicate with its stakeholders? The data …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 12. 2006
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/tjawk/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 12. 2006
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podnikové hospodářství
Práce na příbuzné téma
-
Public relations vybrané neziskové organizace
Veronika Hašková -
Public relations vybrané neziskové organizace
Adam Rapák -
Komunikace Ministerstva kultury České republiky a Národního památkového ústavu se zaměřením na public relations
Klára Bártová -
Online média (sociální sítě) jako komunikační kanál soudobého public relations
Kamilla Yerkimbekova -
Návrh Public Relations pro společnost ŠKODA PARS a.s. (skupina ŠKODA GROUP)
Zdeněk Šlésinger -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Využívání public relations v marketingové komunikaci organizace Microdis Electronics s.r.o.
Karolína Matějková -
Public relations ekologických neziskových organizací
Hana Slabinová