Digitální propast u pedagogů a možnosti jejího odstranění. – Tomáš KUBIČINA
Tomáš KUBIČINA
Bakalářská práce
Digitální propast u pedagogů a možnosti jejího odstranění.
The digital divide among pedagogues and the possibility of its elimination.
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na problém rozdílného přístupu pedagogů k moderním prostředkům komunikačních a informačních technologií, známý také jako digitální propast. V teoretické části této práce je digitální propast popsána s využitím odborné literatury, jež se tímto tématem zaobírá a budou podrobněji rozvedeny jednotlivé aspekty a pojmy této problematiky. V praktické části se pak věnuje samotným …víceAbstract:
Bachelor thesis is focused on the problem of different access of pedagogues to modern instruments of communication and information technology, also known as the digital divide. In the theoretical part of this thesis has been described the digital divide using professional literature that deals with this issue and will be examined in more detail various aspects and concepts of this issue. The practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 6. 2016
Zveřejnit od: 23. 6. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. PaedDr. Jiří Dostál, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KUBIČINA, Tomáš. Digitální propast u pedagogů a možnosti jejího odstranění.. Olomouc, 2016. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 23.6.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 23. 6. 2016 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Informační výchova se zaměřením na vzdělávání a výchova ke zdraví se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Informační a komunikační technologie a jejich využití u dětí a žáků s narušenou komunikační schopností
Petra Doležalová -
Přehled možností modelování útoků na současné a budoucí informační a komunikační prostředky (ICT)
Jaroslav Dvořák -
Informační a komunikační technologie ve vzdělávání zaměstnanců v soukromém a státním sektoru
Kryštof Kubalík -
Vztah mezi podporou a údržbou produktů informačních a komunikačních technologií a jejich inovací
Lucia Sittová -
Výchova a vzdělávání dětí v mateřských školách a informační a komunikační technologie
Markéta Kašičková -
Využití informačních a komunikačních technologií a jejich dopad na komunikaci a proces učení
Diana Kozlova -
Zkoumání využívání a účelnosti informačních a komunikačních technologií v online výuce matematiky během pandemie covid-19
Lucie Pokorná -
Senioři a využívání informačních a komunikačních technologií
Novosadová Novosadová
Název
Vložil
Vloženo
Práva