Marketingová komunikace značky na sociálních sítích – Bc. Dominika Morawiecová
Bc. Dominika Morawiecová
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace značky na sociálních sítích
Marketing communication of brand on social networks
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je poznat potřeby a záliby zákazníků dané značky, porozumět jim a následně navrhnout, vytvořit, implementovat a vyhodnotit komunikaci značky na sociálních sítích. V teoretické části bude popsána teorie marketingové komunikace, komunikačního mixu, online marketingu, sociálních sítí a také teorie obsahové strategie. V návrhové části pak bude rozplánována strategie komunikace …moreAbstract:
The aim of this bachelor’s thesis is to know the needs and hobbies of customers of the brand, understand them and then design, create, implement and evaluate brand communication on social networks. The theoretical part will describe the theory of marketing communication, communication mix, online marketing, social networks and also the theory of content strategy. The design part will then plan the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 6. 2020
Identifier:
https://is.slu.cz/th/sudtx/
Thesis defence
- Date of defence: 20. 8. 2020
- Supervisor: Ing. Martin Klepek, Ph.D.
- Reader: Ing. Veronika Braciníková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MORAWIECOVÁ, Dominika. \textit{Marketingová komunikace značky na sociálních sítích}. Online. Bachelor's thesis. Opava: Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karvina. 2020. Available from: https://theses.cz/id/amq2kk/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Online marketingová komunikace internetového obchodu Laporte.cz
Michal Huťka -
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Dáša Michlová -
Důvěra veřejnosti v prostředky marketingové komunikace
Dennis Horyna -
Marketingová komunikace internetových obchodů
Anastasiia Telenko -
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Veronika Podlahová -
Marketingová komunikace vybraného maloobchodního řetězce
Michaela Juhaňáková -
Marketingová komunikace značky na sociálních sítích
Natálie Mikesková