Bc. Dominika Morawiecová

Bachelor's thesis

Marketingová komunikace značky na sociálních sítích

Marketing communication of brand on social networks
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je poznat potřeby a záliby zákazníků dané značky, porozumět jim a následně navrhnout, vytvořit, implementovat a vyhodnotit komunikaci značky na sociálních sítích. V teoretické části bude popsána teorie marketingové komunikace, komunikačního mixu, online marketingu, sociálních sítí a také teorie obsahové strategie. V návrhové části pak bude rozplánována strategie komunikace …more
Abstract:
The aim of this bachelor’s thesis is to know the needs and hobbies of customers of the brand, understand them and then design, create, implement and evaluate brand communication on social networks. The theoretical part will describe the theory of marketing communication, communication mix, online marketing, social networks and also the theory of content strategy. The design part will then plan the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 6. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 20. 8. 2020
  • Supervisor: Ing. Martin Klepek, Ph.D.
  • Reader: Ing. Veronika Braciníková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Silesian University in Opava

School of Business Administration in Karvina

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management