Bc. Yevgeniya Lukyanenko

Bachelor's thesis

Kampaně a nejčastější chyby v kampaních

Campaigns and the most common mistakes in a campaign
Abstract:
Cílem práce v teoretické části je vymezení všech relevantních teoretických poznatků týkajících se marketingového řízení a plánování efektivní kampaně. Cílem praktické části pak analýza faktorů, které ovlivňují výsledky marketingových kampaní. V teoretické části práce se zabývám teorií a koncepcí kampaně a rozebírám její prvky neboli nástroje marketingového mixu: cena, distribuce, produkt, propagace …more
Abstract:
The aim of the work in the theoretical part is to define all relevant theoretical knowledge related to marketing management and effective campaign planning. The aim of the practical part is the analysis of factors that affect the results of marketing campaigns. In the theoretical part of the work I deal with the theory and concept of the campaign and analyze its elements or tools of the marketing mix …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 11. 6. 2021
  • Supervisor: PhDr. Miroslav Komárek, CSc.
  • Reader: Mgr. Jiří Amler

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní