Kampaně a nejčastější chyby v kampaních – Bc. Yevgeniya Lukyanenko
Bc. Yevgeniya Lukyanenko
Bachelor's thesis
Kampaně a nejčastější chyby v kampaních
Campaigns and the most common mistakes in a campaign
Abstract:
Cílem práce v teoretické části je vymezení všech relevantních teoretických poznatků týkajících se marketingového řízení a plánování efektivní kampaně. Cílem praktické části pak analýza faktorů, které ovlivňují výsledky marketingových kampaní. V teoretické části práce se zabývám teorií a koncepcí kampaně a rozebírám její prvky neboli nástroje marketingového mixu: cena, distribuce, produkt, propagace …moreAbstract:
The aim of the work in the theoretical part is to define all relevant theoretical knowledge related to marketing management and effective campaign planning. The aim of the practical part is the analysis of factors that affect the results of marketing campaigns. In the theoretical part of the work I deal with the theory and concept of the campaign and analyze its elements or tools of the marketing mix …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2020
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/o2krr/
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2021
- Supervisor: PhDr. Miroslav Komárek, CSc.
- Reader: Mgr. Jiří Amler
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová